Šest kandidata bori se za Pleso

Bez autora
Oct 10 2011

U drugi krug natječaja za koncesiju u Zračnoj luci Zagreb ušle su zračne luke München, Pariz, Zürich, Atena, Houston i Incheon. Od ukupno 10 ponuda koje su stigle, u prvom krugu natječaja otpale su četiri, koje prema mišljenju komisije nisu zadovoljile uvjete. To su turski TAV, francuski French riviera airports i Vinci concessions te njemački Hochtief Concessions. Komisija Ministarstva mora, prometa i infrastrukure najavila je da će imena šestorice kandidata koji su ušli u drugi krug objaviti 31. listopada. Tada će biti otvorene konačne ponude s konkretnim financijskim podacima, a Večernji list doznao je imena kandidata koji su pozvani da dostave te konačne ponude. U igri su i dalje: Zračna luka Atena i J&P Avax - Grci su udružili snage najvećeg aerodroma i građevinske tvrtke, zatim Zračna luka Zürich i Strabag, Aeroporto de Paris i Bouygues - francuska tvrtka koja upravlja pariškim aerodromima, HAS&ADC i Alpine Bau - tvrtka kći Zračne luke Houston, Korejska zračna luka, koja želi koncesiju na Plesu s turskom građevinskom tvrtkom, zatim Zračna luka München i GMR Infrastrukture te Incheon Airport i IC Ictas.

Šest kandidata bori se za PlesoU drugi krug natječaja za koncesiju u Zračnoj luci Zagreb ušle su zračne luke München, Pariz, Zürich, Atena, Houston i Incheon.

Od ukupno 10 ponuda koje su stigle, u prvom krugu natječaja otpale su četiri, koje prema mišljenju komisije nisu zadovoljile uvjete. To su turski TAV, francuski French riviera airports i Vinci concessions te njemački Hochtief Concessions.

Komisija Ministarstva mora, prometa i infrastrukure najavila je da će imena šestorice kandidata koji su ušli u drugi krug objaviti 31. listopada. Tada će biti otvorene konačne ponude s konkretnim financijskim podacima, a Večernji list doznao je imena kandidata koji su pozvani da dostave te konačne ponude.

U igri su i dalje: Zračna luka Atena i J&P Avax - Grci su udružili snage najvećeg aerodroma i građevinske tvrtke, zatim Zračna luka Zürich i Strabag, Aeroporto de Paris i Bouygues - francuska tvrtka koja upravlja pariškim aerodromima, HAS&ADC i Alpine Bau - tvrtka kći Zračne luke Houston, Korejska zračna luka, koja želi koncesiju na Plesu s turskom građevinskom tvrtkom, zatim Zračna luka München i GMR Infrastrukture te Incheon Airport i IC Ictas.

Na zagrebački aerodrom trenutačno slijeće dvadesetak svjetskih aviokompanija. Promet ubrzano raste. Već bi ove godine zračna luka mogla primiti 300 tisuća putnika više nego lani. No nekoliko zemalja u našem okružju također ide na tržište aviokoncesija pa bi se moglo dogoditi da nas netko i pretekne. Takav scenarij ipak nitko ne priželjkuje. Ostaje nada da će uz projekt vrijedan 190 milijuna eura zagrebačka Zračna luka prerasti u vodeći putnički terminal u regiji.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik